Visszaáll a korábbi forgalmi rend a Sibrik Miklós úti felüljárónál, véget ér ugyanis a híd 2014 áprilisa óta tartó felújítása. A X. és a XIX. kerületet összekötő, Kőbánya-Kispestnél a vasúti vágányok, a reptéri gyorsforgalmi út és az M3-as metró felett átívelő Sibrik Miklós úti felüljárón újra kétszer két sávon haladhatnak az autósok. Járdáját ugyanakkor 3 és fél méteresre szélesítették, s azon vegyes használatú gyalogos-kerékpáros utat hoztak létre, ezáltal összekapcsolódott a korábban megépült Sibrik Miklós úti bicikliút, valamint a Vak Bottyán utcai kerékpársávok.
Az érintett tömegközlekedési járatok megállóhelyei október 30-ától szintén visszakerülnek eredeti, felújítás előtti helyükre, és ezzel párhuzamosan megszüntetik a Bartók Béla utcai ideiglenes buszsávot. A felüljáró rekonstrukciójára annak leromlott állapota miatt volt szükség (közel 25 évig nem végeztek nagyobb javítási munkákat rajta); a mintegy másfél évig tartó munkák eredményeként korszerűbb és biztonságosabb lett. Kisebb tereprendezési munkákra még számítani lehet a térségben, azonban ezek már nem járnak érdemi forgalomkorlátozással.
A Sibrik Miklós úti felüljáró 1977 és 1979 között épült, teljes körű felújítást 10 évvel később végeztek rajta, és azóta lényeges rekonstrukció nem történt. A most végződött felújítás szükségességét a 2009-ben elvégzett vizsgálatok mutatták ki, amelynek eredményeként – a tervek elkészítése, és a közbeszerzési eljárás lefolytatása után – a munkálatok 2014. április 12-én kezdődhettek meg. A felújítást kivitelező STRABAG-MML Kft. és az A-HÍD Építő Zrt. a felújítást a felüljáró forgalmának folyamatos fenntartásával, a hidat hosszában „kettévágva" végezte el, előbb a keleti, majd a nyugati hídfelet elbontva és újjáépítve. A keleti hídfél 2015. január 31-ére készült el, a felüljárót a nyugati hídfél elkészültével adják most át a forgalomnak A hídépítés folyamán egyúttal a csatlakozó utak burkolatai, a felüljáróra vezető járdák és a buszmegállók is megújultak.
Szélesebb gyalogosfelület, összekapcsolódó kerékpárút
A Sibrik Miklós úti felüljáró 1977 és 1979 között épült, teljes körű felújítást 10 évvel később végeztek rajta, és azóta lényeges rekonstrukció nem történt.
A felüljáró járdáját mindkét oldalon kiszélesítették. Az ezáltal létrejött 3 és fél méter széles felületeken a közúttól kiemelt szegéllyel és szalagkorláttal elválasztott, közös használatú gyalogos-kerékpáros utat hoztak létre, amely a Kőbánya felőli részen a meglévő kétirányú kerékpárúthoz csatlakozik, a kispesti félre eső oldalon pedig a metróvégállomás és a bevásálóközpont elérhetőségét biztosítja, csatlakozva az ott korábban megépült biciklis létesítményekhez. Az irányhelyes kerékpározhatóságot a Vak Bottyán utcától Kőbánya felé közös gyalogos-kerékpárút kijelölésével a híd keleti oldalán járdaszélesítéssel és rámpák kialakításával biztosították, ami a felüljáró végétől a Gyömrői útig kerékpársávként folytatódik. A felüljáró XIX. kerületi oldalán található lépcsőt megszüntették. A korábban megépült Sibrik Miklós úti kerékpárút, valamint a Vak Bottyán utcai kerékpársások ezzel összekapcsolódnak, a terület kerékpárral több irányból is kényelmesen elérhető lesz. További fejlesztésként megépült a bevásárlóközpont létesítésekor elmaradt kerékpárút-szakasz is a kispesti oldalon.
Gépjárművel újra a korábbi forgalmi rend szerint
2015. október 30-ától a Sibrik Miklós úti felüljárón újra kétszer két forgalmi sávon haladhatnak az autósok. A Vak Bottyán utcából a felüljáróra vezető balra kanyarodó sávot újra megnyitják. A bevásárlóközpont oldalán található jobbra kanyarodó sáv kialakítását szegélykorrekcióval kedvezőbbé tették. A fenti időponttól megszűnik az ideiglenes Bartók Béla utcai buszsáv is, újra lehet gépkocsival haladni ebben a sávban is. Kisebb tereprendezési munkákra még számítani lehet a környéken, azonban ezek már nem járnak érdemi forgalomkorlátozással.
Visszakerülnek korábbi helyükre a buszmegállók is
A felüljáró rekonstrukciójának elkészültével az azt érintő buszjáratok újra korábbi megállóhelyükön állnak meg: