Új BKK ügyfélközpont nyílt a Móricz Zsigmond körtéri Gombában

A BKK Móricz Zsigmond körtéri új ügyfélközpontjának belső tere

Megnyílt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) új ügyfélközpontja a XI. kerületi Móricz Zsigmond körtéren. Az önkormányzati és európai uniós forrásból megújult Gomba épületében kialakított ügyfélközpontban a jegy- és bérletvásárlástól kezdve, az általános utastájékoztatáson át, a Mol Bubi bérletek kiváltásáig minden közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető.

Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes az átadáson elmondta: a megújított műemlék épületbe költözött ügyfélszolgálaton egyszerre három-négy munkatárs segíti majd az ügyfeleket, akik sorszám alapján kerülnek az ügyintéző pulthoz. Az ügyfélközpontban abban is segítenek, hogy az ügyfelek magabiztosan használhassák az új automatákat, amelyek közül már több mint 200 megtalálható Budapesten és agglomerációjában. Az új automatákkal kapcsolatban a főpolgármester-helyettes megjegyezte, hogy szeptemberben az összes bérletvásárlásnak több mint egynegyede már automatákból történt, azaz a fővárosiak gyorsan megszokták ezt a kényelmes és gyors vásárlási formát.

 

A jövőbeni tervekről szólva Szeneczey Balázs arra hívta fel a figyelmet, hogy a következő önkormányzati ciklus végén már elektronikus jegyrendszer fog működni Budapesten. Mint mondta: a bérletigazolványt felváltja a chipkártya, eltűnnek végre a papírjegyek és érintésmentes bankkártya közvetlen használatával is lehet majd utazni.

Hoffmann Tamás a XI. kerület polgármestere az átadáson arról beszélt, hogy az eredeti terveket megőrizve, a mai minőséget garantálva újult meg a Gomba épülete. Kulturált körülmények között, tágas, barátságos térben, a legkorszerűbb módon lehet jegyet és bérletet venni - mondta. Szólt arról, hogy a XI. kerületben a Móricz Zsigmond körtérhez hasonlóan több más terület is megújult az utóbbi időben, és példaként a Bikás parkot említette.

Hírek

RSS megtekintés