Tisztelt Gazdasági Szereplők!
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Felvonók karbantartása, javítása, hatósági ellenőrzése 2024-2025." tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Nyertes Ajánlattevő feladata a műszaki leírásban részletezett, Ajánlatkérő székhelyén és telephelyén található 10 darab személyfelvonó (I. számú feladatrész), 2 darab teherfelvonó (II. számú feladatrész) és 4 darab, mozgássérültek részére fenntartott személyemelő gép (III. számú feladatrész) rendeltetésszerű használat melletti folyamatos, üzemszerű működésének fenntartása, karbantartása, az esetleges meghibásodások és üzemzavarok elhárítása, javítása, továbbá e körben a vonatkozó, mindenkor hatályos jogszabályban előírt műszaki biztonságtechnikai felülvizsgálatokon való részvétel, közreműködés.
A szerződés mindhárom feladatrész vonatkozásában 2024. január 01-jén, vagy amennyiben az később történik, úgy a Felek általi kölcsönös aláírás – ha a szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás – napján lép hatályba határozott, 2025. december 31. napjáig terjedő időtartamra. A szerződés időbeli hatálya Ajánlatkérő egyoldalú írásbeli nyilatkozatával, az abban megjelölt határidőig, de legfeljebb 2026. június 30-ig terjedő időtartamig meghosszabbodhat a szerződésben részletezettek szerint.
A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő a számlákellenértékét a teljesítésigazolás alapján a szabályszerűen kiállított számlák kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül, Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.
Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:
Sorszám | Értékelési részszempontok | Súlyszám: |
1. részszempont | Karbantartási szolgáltatás nettó havidíja (HUF/hónap) | 6 |
2. részszempont | Eseti jellegű javítási feladatok nettó rezsióradíja (HUF/óra) | 1 |
3. részszempont | Sürgősségi jellegű javítási feladatok nettó rezsióradíja (HUF/óra) | 1 |
4. részszempont | Sürgősségi hiba elhárítására a bejelentéstől számított vállalt megkezdési idő (perc, maximum 240 perc) | 2 |
Ajánlattételi határidő: 2023. július 06. - 12:00 óra
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu.
Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.