2022. december végén és 2023. január elején a Főpolgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati irodáinak nyitvatartása az alábbiak szerint változik:
2022. december:
2022. december 27-30. között a személyes ügyfélfogadás valamennyi ügyfélszolgálati irodában (Központi Ügyfélszolgálat, Zöld Budapest Tanácsadó Iroda, Adó Ügyfélszolgálat, Idősek Információs Pontja, Hajléktalan Információs Iroda) szünetel.
Ebben az időszakban telefonos ügyelet az alábbiak szerint érhető el:
Központi Ügyfélszolgálat: minden nap 8-12 óra között a +36-1-327-1957-es telefonszámon
Adó Ügyfélszolgálat: december 28-án 8-16:30 között a +36-1-411-7010-es telefonszámon
2023. január:
2023. január 2-án és 4-én az Adó Ügyfélszolgálat a Központi Ügyfélszolgálat helyiségében tart személyes ügyfélfogadást 8-16:30 között.
2023. január 2-5. között a Zöld Budapest Tanácsadó Irodában az ügyfélfogadás szünetel.
A többi ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása ebben az időszakban nem változik, a Központi Ügyfélszolgálat pénteki napokon továbbra is csak telefonon érhető el.
A Főpolgármesteri Hivatal épületében az ügyfélfogadás december 27. és január 6. között szünetel. A
január 2-5. között papír alapon leadott iratanyagok feldolgozása január 9-én
kezdődik meg.