Tisztelt Gazdasági Szereplők!
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „IMMI PREMIUM zajtérkép készítő program frissítése" tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Nyertes Ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban működő „IMMI PREMIUM S12/527 licenc" megjelölésű zajtérképező program (továbbiakban: program) frissítése a műszaki leírásban és a szerződéstervezetben foglaltak szerint.
A beszerzési eljárás eredményeképpen kötendő szerződés a Szerződő Felek általi kölcsönös aláírás napján lép hatályba és 2024. december 31. napjáig tart. Amennyiben az aláírások nem ugyanazon a napon történnek, a hatálybalépés időpontja a legutolsó aláírás napja.
Az ajánlatok értékelésének szempontja a legalacsonyabb ár.
Az Ajánlattételi határidő: 2022. január 18. – 10:00 óra
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre:
Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a
hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a Főpolgármesteri Hivatal 2021. december 24. és 2022. január 2. között igazgatási szünet miatt zárva tart, ezen időszak alatt az eljárási cselekmények szünetelnek.