A Fővárosi Közgyűlés a BFTK ügyvezetőjének választotta Faix Csabát, aki a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot. Faix Csaba nyílt pályázaton nyerte el a szervezet vezetését, amely turisztikai- és fesztiválszervezési feladatokat lát el: többek között ez a cég szervezi a Budapesti Tavaszi Fesztivált, a CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivált vagy a Vörösmarty téri karácsonyi vásárt.
Faix Csabát a januári közgyűlés már a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. ügyvezetőjének választotta, így a szakember a két szervezetet párhuzamosan vezeti majd.
„Ahhoz, hogy Budapestet jól meg tudjuk mutatni az itt élőknek és az idelátogatóknak, fontos, hogy az összes városmarketinghez kapcsolódó feladatkör egy helyen legyen, ezért pályáztam a BVA és a BFTK vezetésére is. Így egységes arculatot tudunk adni a város eseményeinek és fesztiváljaink, például a Budapesti Tavaszi Fesztiválnak vagy a Rakpart megnyitásának” – mondta el Faix Csaba.
Faix Csaba tanulmányait az ELTE Bölcsészettudományi Karán és a Színház- és Filmművészeti Egyetemen végezte, 2005-2012 között a TV2 politikai újságírója, ahol többek között a 2008-as amerikai elnökválasztásról és az arab tavasz eseményeiről is tudósított. 2010-ben Prompt Media néven önálló céget alapított, amely tréningek szervezése mellett videófilmeket és employer branding stratégiákat készített. 2014-től 2020-ig a Prezi kommunikációs vezetője. Ez a nemzetközi kitekintés alkalmat adott arra, hogy megismerje a világ kommunikációs trendjeit, elsők között használja a márkaépítés új eszközeit. Munkája nyomán a Budapestről induló startupból rövid idő alatt globálisan ismert márka lett.
A kommunikáció és marketing különböző területein megszerzett tapasztalatai erős alapot szolgáltatnak ahhoz, hogy egy nagyobb, Budapest városarculatát meghatározó koncepciót sikeresen felépítsen és eredményesen működtessen.