A BFTK fejlesztése a téli turisztikai szezonra: BWI Budapest Card

​A most induló téli szezon már a tizedik, amikor Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány jelentkezik. A téli turizmust erősítő közös promóciós kampány során a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) fejlesztésének köszönhetően – idén először – a papír kivitelű online voucher helyébe az NFC alapú plasztik kártya, a BWI Budapest Card lép. Ez a változás kényelmesebbé teszi a napi használatot, minőségi előrelépés a turisták igényeinek kielégítése érdekében.

A Budapest Winter Invitation kampány Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, melyhez idén több, mint 50 szálloda valamint 8 szolgáltató csatlakozott. A közös cél: Budapest téli szolgáltatásainak népszerűsítése, a vendégforgalom növelése és a látogatók tartózkodási idejének meghosszabbítása.

Budapest Winter Invitation kampány keretében – a BFTK innovációjának köszönhetően – a turista ingyenes, illetve kedvezményes lehetőségeket tartalmazó élménycsomagot kap, kártya formájában. Ha a vendég a BWI keretében foglal szállást, a kampányban résztvevő szállodákba bejelentkezve, a recepción a szobakulccsal együtt, kézbe kapja a BWI Budapest Card-ot is.

A BWI Budapest Card kettő az egyben konstrukciójának köszönhetően a turista a BWI alapcsomag kedvezményeihez egy egyszerű online aktiválással juthat hozzá a https://bwi.budapest-card.com webes felületen, mi több, ugyanitt – azonnali vásárlással – feltöltheti a BWI Budapest Cardot az extra élménycsomag ingyenes szolgáltatásaival.

A BWI Budapest Card extra élménycsomag tulajdonosa:

  • 10 múzeumba ingyenesen léphet be,
  • 2 ingyenes gyalog túrán vehet részt,
  • ingyenesen veheti igénybe a tömegközlekedést.

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ