A BFTK bemutatta 2016-os újítási terveit és médiaajánlatát

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) 2015. október 15-én partnertalálkozó keretében ismertette jövő évi megújuló termék-, információs hálózat-, valamint hirdetési portfolióját; ezen kívül a Budapest Card fejlesztési terveit és csatlakozási lehetőségeit.

Az A38 Hajón tartott eseményen a turisztikai szakmában érdekelt vállalkozások – amellett, hogy megismerkedtek a BFTK terveivel, illetve minőségi turisztikai szolgáltatásaival – kötetlen keretek között tájékozódhattak, illetve cserélhettek véleményt az új turisztikai- és marketing trendekről.

Az eseményen Monostori Diána, a BFTK marketing divízióvezetője előadásában felvázolta az intézmény jövő évi marketingkommunikációs terveit és médiaajánlatát. „A BFTK igazodva a piaci igényekhez, mind tartalmilag, mind formailag megújuló kiadványokkal, online megjelenési lehetőségekkel és bővülő információs pont hálózattal várja a partnereket. Kiemelt feladatunknak tekintjük Budapest egyre bővülő minőségi turisztikai szolgáltatásaink bemutatását, így a BFTK-val már évek óta szoros partnerségben működő szolgáltatók mellett várjuk új csatlakozók jelentkezését is.”

A város kulcsának, a Budapest Card-nak fejlesztési terveit Kovács Györgyi, a BFTK kártyadivíziónak vezetője ismertette, aki elmondta: a közeljövőben innovatív és dinamikus termékcsalád piaci bevezetésére készül a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ. A Budapest Card technológiai háttere és szolgáltatói mixe is megújul a 2016. április 1-től induló új turisztikai szezonban, valamint a BFTK további fejlesztéseket is tervez – tette hozzá a divízióvezető.

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ arra törekszik, hogy minőségi, a turistáknak élményt nyújtó attrakciókat nyújtson, úgy hogy a turisztikai szolgáltatók kínálatát a Budapest Card eszközén keresztül – mintegy a turisták kezébe adva a város kulcsát – ismertesse meg.

A BFTK 2016. évi médiaajánlata a budapestinfo.hu oldalon tekinthető meg.